بسته بندی های رایج مقوایی تخم مرغ، سالها و سالهاست که بدلیل کاربری مناسب بدون تغییر مورد استفاده قرار گرفته است ولی این بدین معنا نیست که قابلیت تغییر ندارند.

اخیراً طراحان گرافیک مجارستان توانسته اند مدل جدیدی از بسته بندی مقوایی (یک لایه) تخم مرغ را ارائه دهند، که درعین داشتن فضاهای خالی زیاد، محصول را هم مصون نگاه می دارد.

Otilia Andrea Erdelyi طراح این مدل که دانشجوی ارشد گرافیک در دانشگاه Moholy-Nagy است، در این باره می گوید: ” هدف من طراحی یک بسته بندی خلاقانه بود که در عین حال مواد و متریال بسیار کمی در آن بکار رفته باشد”.


از ویژگی های این طرح اینست که خریداران و استفاده کنندگان براحتی می توانند وجوه مختلف محصول را ببینند و از شکستگی آن قبل از خرید مطلع شوند. در واقع می توان گفت فرای دید تبلیغاتی، تأثیر حضور ” Less is more” را در حرکت به سمت تغییر یک بسته بندی رایج به یک محصول (شاید) اخلاقی تر، در این طرح می توان دید.

برگرفته شده از سایت : idreporter.com